Re: Undelete

Autor: K_at_meleon
Data: Fri 25 Apr 2003 - 23:22:56 MET DST

> zrób - ja nawet proponowałbym stworzyć coś w stylu klubu
> do walki z ntg-owcami i wspólnie wyplenić to robactwo z grupy

Panowie! Spokojnie. To, że ktoś zadał takie pytanie wcale nie oznacza tego
żeby mu tak dosrywać. Trochę wyluzujcie... Poza tym bez sensu jest dla mnie
sama odpowiedź ->NTG. Czy nie lepiej w ogóle nic nie pisać? A skoro juz
chcecie mu powiedziec, że trafił na nie tą grupę to pod słowem NTG
odpowiedzcie mu chociaż na pytanie. A co powiecie o poście wysłanego o godz.
16.15? Ktoś zadał pytanie o filmach i jakoś nikt nie napisał mu NTG, a wręcz
przeciwnie wykazano zainteresowanie, ponieważ problem może dotyczyć nie
tylko samych kodeków, ale i kompa (a to juz ta grupa). Tak więc więc
apeluję: skoro ktos zadał pytanie na nie tą grupę to albo w ogole nie
odpisujcie albo postarajcie się rozwiązac problem od strony tematu jakim
zajmuje sie dana grupa!
Pzdr. :)
P.S. Don't be nervous :)