Re: Jaka drukarke wybrac?

Autor: Michal Dubas (michaldubas_at_go2.pl)
Data: Fri 25 Apr 2003 - 14:03:25 MET DST

Danonwoj napisal:

> HP 3816 - koszt 350 zeta, a więc mniej o około 50 zeta niż 3820. Tylko
> nie ma Photoret IV, a III. Mówiąc szczerze, to 3820/3816 drukują super
> czarne teksty szczególnie i zdjęcia, ale żrą atrament na potęgę.

No właśnie :(((
Szczerze mówiąc to jakoś niezbyt uwielbiam HP...
A najważniejsze są dla mnie niskie koszty eksploatacyjne, nie wymagam super
jakości wydruku.
Z tego co sobie wyliczyłem, to najtańsza w eksplotacji wg kryterium cena
tuszu/ilość stron deklarowana przez producenta na danym tuszu najtaniej
wychodzi Canon, potem Epson, potem Lexmark...

Hmmm, dalej jestem w kropce, a więcej jak 350 zeta nie wyskrobię teraz, a
drukarkę _muszę_kupić_teraz_...

pozdrawiam
Michał Dubas