Re: znowu 1700XP+

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 22:45:35 MET DST

K_at_meleon wrote:
> Witam!
> Za pewne pytanie odnośnie tego procka pojawiało się juz wiele razy,
> ale chciałbym się dowiedzieć czy w ogóle istnieje możliwość
> podkręcenia 1700XP+ (seria Palomino 662 niestety). Procek jest na
> Shuttle AK12A. Pamięć 256 SDRAM 133 MHz :(

pl.comp.pecet.athlonxp.jakie_napiecie
pl.comp.pecet.athlonxp.ktora_sieria
pl.comp.pecet.athlonxp.na_ile_pojdzie

;-)

ps. nie zrozumta mnie źle, ale sytuacja przypomina to co się kiedyś działo z
Baleronami 300A; czasami zaczynam być wrogiem podkręcania... ludziska
nierzadko wymieniają sprzęt z takich truposzy jak mój PII na XP1700 i mimo
że ta prędkość sama w sobie jest zabójcza w porównaniu do sprzętu który
mieli wcześniej, kombinują na maxa jak by tu wykrzsesać dodatkowe MHz
przemierzająć kolejne sklepy kompterowe szukająć jakiejś tam serii
XJOIHIODUASIDUH - dziwne to wszystko ;-)

________
Pszczelarz

PII 333_at_417 :-)))