sb 5.1 i mp3

Autor: Marek (dijkstraa_at_poczta.fm)
Data: Thu 24 Apr 2003 - 00:14:11 MET DST

hey :)

ostatnio sprawilem sobie SB live 5.1.. pod 98 w ogole nie chcialo mi sie
to zainstalowac.. w xp niby dziala ale... nie mam mozliwosci ustawienia 5.1
do dyspozycji mojej jest tylko: 2 i 4 glosniki i sluchawki... nie wiem
czy jest to wina driverow czy co... jesli tak czy ktos wie gdzie mozna
znalezc te wlasciwe :) moja karta jest na ukladzie emu10k1 a karta ma numer
SB0220

Kupowalem karte 5.1... nie dostalem do niej nic (bo to byla OEM) procz:
kabelka
i sterownikow do audigy !! :(

i 2 pytanko: na moim kompie cos niektore mp3'ki, zwlaszcza te z
duzo iloscia basow strasznie charcza :( nie da sie ich sluchac... na
poczatku myslalem ze w/w pliki sa kiepskiej jakosci, ale na innym kompie
graja dobrze
i czysto. zmienilem wiec karte muzyczna na w/w i co? i nic..ciagle to
samo... kompa podlaczonego mam do wiezy. dodam tylko ze jest to sprzet dosc
wysokiej
klasy z dobrymi kolumnami wiec raczej wykluczam znieksztalcenie po
stronie wzmaczniacza i kolumn... ale wykluczyc tego nie moge. mam plyte
abit na bx6. probowalem tez obnizac sygnal za pomoca potencjometrow...
ale to nic nie dalo...efrkt byl nawet gorszy bo sam dzwiek robil sie
cichszy a zaklocenia nie...

marek