Re: Identyfikacja pamięci

Autor: q76 (q76_at_###o2.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 03:28:15 MET DST

Dnia 2003-04-18 12:29, Użytkownik Piotr Czerewko napisał:
> jasne, no to sprobuj kupic kompa w hipermarkecie, np NTT system w realu.
>
> pozdr,
> Piotrek
und was ? kumpel ma z leclerca [coś na P] i go rozgrzebał. NIC mu nie
krzyczeli, jak zaniósł go do nich. Znowu 2 jak wpadł do reala [ntt], to
coś pokrzyczeli o plombie, ale jak ich postraszył, to rura im zmiękła...
Zresztą jak ktoś jest cieć, to da sobie wmówić, ze plomba jest do czegoś
potrzebna. A nie jest, bo nawet stosowny przepis o tym mówi, ba zapisane
zostało, że klient ma prawo ją zerwać, bo ma prawo sprawdzić jakie sa w
nim części [pod warunkiem, że komp to składak - a nie spotkałem się
jeszcze z piecem, który nie byłby składakiem:)]. O ile mnie pamięć nie
myli przepis wszedł w życie z dniem 1 stycznia 2002 roku. Następnym
razem się dowiedz, co i jak, bo dzwonią gdzieś, ale nie wiadomo w którym
kościele. A co do komputerów z hiperśmietników - ich jakość jest taka
sama, jak jakość obsługi w tych śmietnikach...