Re: TV OUT i zjaranie karty ?

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 11:53:39 MET DST

macminer <macminer-out_at_polbox.com> wrote in

> Co do serwisu: jeśli tam gdzie oddasz będą testować sprzęt tak jak
> ostatnio przy uszkodzeniu mojego komputera (na węch), to wyniuchają
> zjaranie :)

  No i? Nie jest to uszkodzenie fizyczne, układ równie dobrze mógł się
spalić, bo był walnięty od początku... Jeśli w instrukcji od karty (po
polsku, rzecz jasna) nie było napisane jak należy podłączać (ta sama
faza, wyłączony sprzęt co tam jeszcze), to powinni wymienić - przecież
podłączał na wyłączonym sprzęcie.

--
/****    Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie    ****\
*****       Ja żyję, a wyście umarli, panowie.       *****