ocenauto

Autor: Marcin Granat (marci_at_poczta.onet.[nospam)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 23:12:18 MET DST

Witam

Pozwoliłem sobie do Pana napisać gdyż zaciekawił mnie Pański komentarz
odnośnie Peugeota 206 na ocenauto.onet.pl

"do tej pory wysiadła mi tylko cewka zapłonu "

Mam również Peugeota 206 i miałem podobną historię. Nie znam się w ogóle na
mechanice, ale z tego co wiem, mi również wysiadła jakaś cewka w aucie
(samochód wchodził na obroty, dławił się, aż się zatrzymał na amen), która
podobno steruje pracą silnika itp,( dość duża, podłużna, czarna część z 4
wyprowadzeniami o wadze ok 1KG). Myślę że zostałem naciągnięty w warsztacie
gdyż zapłaciłem 1900zł za wymianę. Czy mógłbym się doswiedzieć ile Pan
zapłacił za tą usługę?

pozdrawiam
Marcin