Re: Jaki monitor LCD 17", czy normalny 17 lub 19"

Autor: Marcin Nowak (mnowak1_at_volt.iem.pw.edu.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 21:10:40 MET DST

On 17 Apr 2003 21:53:43 +0200, dariuszkostuch_at_poczta.onet.pl wrote:
> Chcę kupić monitor używany.
> Nie wiem jaki czy LCD 17", czy może lepiej jakiś dobry kineskopowy 17, a może
> warto kupić 19".
> Dodam, że spędzam dużo czasu przed komputerem, do 8 godz. dziennie, w

i to ma byc duzo ? :D ja bym sie oszacowal na jakies 14 godzin

ale do rzeczy ja mam Samasunga SyncMaster'a 171P
to jest 17'' LCD

i jestem z niego bardzo zadowolony

jezeli chodzi o monitory LCD to ich
jedna z wad jest to ze maja ustalona rozdzielczosc.. moj ma 1280x1024
co prawda moge ustawic inna ale wtedy on to sobie interpoluje i ogolnie
nie najlepiej mu to wychodzi (czytaj wszystko wyglada jak kupa)

wiec odpowiedz sobie na pytanie czy taka rozdzielczosc ci odpowiada ?
(czy nie bedziesz mial na przyklad za malych literek)

ogladalem juz kilka monitorow LCD w akcji i powiem ze nie ma co
oszczedzac... tanie modele potrafia smuzyc albo ekran jest
nierownomiernie podswietlony.. maja tez maly kat widzenia.. albo
beznadziejna jasnosc

wiec moja rada jest taka popatrz na ceny i pamietaj ze nie ma co kupowac
taniego LCD

(btw 17 LCD ma faktycznie przekatna obrazu 17, 17 CRT tak naprawde
bedzie mniejsze)

Pozdrawiam Marcin