Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 00:29:36 MET DST

On Wed, 16 Apr 2003 00:21:09 +0200, marco wrote:

[...]

> Oczywiście - następuje reset biosu w trakcie działania, co jest dosyć
> przykrym doświadczeniem dla biednego komputerka. W komputerze
> kóry naprawiałem iekawe było to, że właśnie tak jak kolega pisał,
> wszystko było OK pod dosem, a jakakolwiek próba instalacji
> Windowsa nie mówiąc już o pracy pod nim, kończyła się restartem.
> Po zmianie bateryjki na nową wszystkie objawy ustały.

Aha...
Zwłaszcza, że w czasie działania pamięć CMOS jest zasilana z zasilacza
kompa, a _nie_ z bateryjki.
Jakaś inna teroia ? ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!