Re: stabilnie? - mylicie sie...

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 22:39:29 MET DST

"indigo" <indigo1980_at_poczta.onet.pl> wrote in

[ciach]

> Podkrecony procek popelnia bledy obliczeniowe!

  Nie zawsze... U mnie było po podkręceniu o 10% całkowicie stabilnie
(Prime95). Z kolei to, że Prime chodzi dobrze nie oznacza, że błędów
nie ma... Np. Monkey Linux na jednym kompie (P100_at_120) nie startował, a
Debian i MDK rzucały co jakiś czas dziwne komunikaty (atapi reset hdb
czy jakoś w ten deseń). Co ciekawsze winda chodziła bezbłędnie...

>podniecony moze jestem, bo sadzilem, ze system mam stabilny na fest, a
> tu sie okazuje, ze nie, i ze takie np. CPU Stability Test mozna
> sobie nie powiem gdzie wlozyc...

  Bez przesady, CPU Stability Test służy do sprawdzania, czy komp się
nie 'wywraca'. Poprawne obliczenia to inna broszka. ;-)

ps. Co do Prime, to ja mam cały czas odpalonego i liczę... Oczywiście
te ponad 33mln. ;-]

--
/****    Umysł kolejno wybiera nas z tego świata.    ****\