Re: k³opot z wiatraczkiem

Autor: Shield (sgra_at_NoSpam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 17:39:39 MET DST

> Po pod³±czeniu komputer wydaje 1 d³ugi beep i siê
> wy³±cza. Sprawdzi³em wszystkie kable i pod³±czenia (napiêcie, funkcjê
> ka¿dego kabelka) i nic.

U mnie taki objaw pojawia sie bardzo czesto z prostego powodu - mam na procu
duzy cooler wolnoobrotowy (max 3000 obr/min) i po wlaczeniu nie rozpedza sie
on tak szybko jak szybkoobrotowe. Bios po wlaczeniu kompa dochodzi do
procedury sprawdzania czy cooler na procu kreci sie dostatecznie szybko, a
on jeszcze nie zdazyl sie rozkrecic i slysze tylko beep i komp sie wylacza.
Pomaga szybki ponowne wcisniecie wlacznika lub wylaczenie tej funkcji w
biosie (to pierwsze jest bezpieczniejsze :-) )

Pzdr.
Shield.