Re: Co s warte dzisiejsze Celerony?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 22:49:39 MET DST

On Thu, 10 Apr 2003 22:26:16 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Duron 1000 MHz bez problemu pracuje z "cichym chłodzeniem" typu
>duży radiator i wiatrak (z tych średnich jeśli chodzi o rozmiar)
>spowolniony rezystorami (dość znacznie -- nie mierzyłem napięcia,
>ale spadek głośności jest olbrzymi i w tej chwili w tej maszynie
>najgłośniejszy jest wentylator zasilacza i dysk twardy 7200 rpm).
>Temperatura CPU nie przekracza 55 deg C.

No widzisz, tylko że jak dalej napisałem, mam kompa gdzie jest Duron
700 MHz, temperatura procka jak dochodzi do 50 stopni, to winda 98 się
zaczyna wywalać... I dlatego zastanawiam się, czy Duronkowi i
Athlonowi wystarczy wyciszone chłodzenie....

Aha! Mówisz, żeby wyciszać wiatraka rezystorami, stabilizatorami, itd.
Mógłbyś napisać jakimi dokładnie? I wartości tych rezystorków? Dzięki!

--
zuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB