Re: pytanie z historii........

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 19:28:36 MET DST

Użytkownik "Kuba" <kubusb_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> mam problem co zostawic do odbierania poczty, pisania (word excel etc.)
> (stabilniejsze, wydajniejsze) i czasem do sluchania muzyki, a co sprzedac
> za ile????
> do wyboru:
> intel PII 233 slot1
> abit be6 II (bx)
> czy
> amd k6-2 380
> msi 5169 (ali)
> pozostale elementy stale:
> 128 MB ram
> gf2mx
> hdd ~20GB (chyba WD)
> k muz
> [...]

Witam
Ja bym zostawil tego kompa na BE6-II i rozejrzal sie po komisach (bo na
allegro ciezko trafic:) za Celeronem 300A z serii SL32A Malay. Plyta jest
super, a w niej Celeronek pojdzie na 450 MHz minimum, a podejrzewam, ze na
ponad 500 da sie wejsc. Da to niezlego kopa komputerkowi. Ale jesli nic nie
zmieniac to sam nie wiem..... Chyba jednak tez tego PII - jakos nigdy nie
mialem przekonania do AMD K5 K6 itp.
Tylko nie bijcie :)) bo sam od ponad roku jade na AMD - wczesniej Duron, a
teraz Athlon 1700+ i jestem bardzo zadowolony mimo ECS K7S5A :) - jak to
ktos ladnie napisal: trzeba go umiec poskromic :)

Pozdrawiam
[x]Angel