Re: GeForce4 MX440

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 10:27:30 MET DST

Slaff wrote:

> Może generalizuje - ale trudno dziś o dobrego klona - po co ma się
> Anubis włóczyć po sklepach, użerać ze sprzedawcami itp.

Bardzo genaralizujesz. To samo dotyczny GF a nawet bardziej bo latwiej
zrobic GF z kiepskim obrazm niz Radeona no i wiecj firm "krzak" robi GF.

> OK niedawno zamówiłem 5 takich klonów z TVOUT okazyjnie - niestety
> wszystkie miały wyjście TV grubo poniżej normy (to samo tyczy innych
> producentów), ATI ostatnio walczy z oryginalnymi kartami tylko na
> rynku amerykańskim. Na Europę oficjalnej sprzedaży brak!

No i co? Za to mozna bez wiekszego problemu kupic Szafira producenta kart
dla ATi... Nie wspominajac, ze wszystkie karty na rynku od R9500 to
przepakowane oryginalne ATI OEM.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"