Re: wymiana nagrywarki na gwarancji

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 12:58:38 MET DST

Użytkownik "Tetsuo" <tetsuo_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Oddalem na gwarancje nagrywarke Liteon 40x. Nagrywarka blednie nagrywala
> okolo 20% plyt slabszej jakosci, niedawno rowniez blednie wypalila kilka
> verbatimow. Poszla do dystrybutora, a ten wymianil ja na Aopen 48x.
> Otrzymalem wyjasnieniew punkcie serwisowym, ze dystrybutor moze wymienic
> sprzet na taki sam lub lepszy, a takiego jak moj modelu juz dystrybutor
> nie posiada. Czy nie powinna to byc taka sama firma. Czy powinieniem
> wziac tego Aopena?

Pier... ich w tej chwili cały czas są w sprzedaży Lite-Ony 40x z czarnym
panalem w sieci AB (dystrybutora Lite-On). Powiedz im, że odmawiasz
odebrania sprzętu. W ciągu 28 dni i tak muszą Ci oddać sprzęt w przeciwnym
razie możesz żądać nowego - jak nie mają 40tek to ich zasranym obowiązkiem
jest dać Ci 48x. W przeciwnym razie sprawa do sądu. Sprawdź tylko warunki
gwarancji.
pozdr

---
Marcin