[OT] a jak go wyłaczyć

Autor: Jaged (tu.go_at_niestety.nie.ma)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 22:18:39 MET DST

Marcin Wojtczuk <fastviper_at_telkab.pl> myślał, myślał i napisał taką oto
wiadomość:

> Kaktus claimed:
>
> Tak. Wake on Lan i inne wydarzenia budzące w biosie (np Wake on Modem).

> Da się.

właśnie w ten sposób moja siostra uruchomia mój komputer (w momencie kiedy
ona odpala kompa także mój się odpala) ale mam inny problem (sorki, bo to już
NTG) czy znacie jakiś mały programik, który pozwoliłby wyłaczyc mój komputer?
Ona ma win95 i bardzo mało miejsca na HDD ja winxp

--
Jaged jaged(at)wp.pl
      gg 44360