Re: amd czy intel

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 19:38:22 MET DST

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_at_fotojw.com> napisał w wiadomości

> mój niepodkręcony Athlon 2000xp ma temp około 40C przy normalnej pracy.
> Chłodzenie powietrzne maksymalnie wyciszony7mi (5v) wentylatorami.
radiator
> zalman

U mnie AXP1700+ @ 2400+ (1961Mhz = 11,5 x 170) ma temperaturke 42 - 45 przy
normalnej pracy, po jakims mocnym 3D nie przekroczyl nigdy 52 stopni.
Chlodzony jest TITAN TTC 5TB spowolnionym przez Zalman FAN MATE do 2200 rpm
(wiec mam cicho:))

BTW. wodne chlodzienie od stycznia CPC 16db lezy w szafce i czeka na chwilke
checi i wolnego czasu :)

Gorace AMD to juz powoli historia, nie podkrecony TBRED-B np. AXP 1700+ na
tym titanie nie powinien przekroczyc 40 - 45 stopni.
Jak chcesz kupowac AMD to koniecznie TBRED-B czyli masz do wyboru
AXP 1700+ IMHO obecnie najlepszy wybor - prawie 100% smiga na FSB 166Mhz bez
zadnych zmian.
AXP 1800+
AXP 2100+
oczywiscie wyzsze modele tez, ale te sa rozsadnych cenach i maja spory zapas
mocy 1700 i 1800 maja do tego odblokawane mnozniki wec mozna je puscic na
12,5 x 166 , ale to juz przy lepszym chlodzeniu niz TITAN.

Pozdr
ZenoN