Re: Jak sprawdzić czy procesor był kręcony?

Autor: Beerman (beerman_at_divx.com.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 18:00:54 MET DST

Dnia Fri, 4 Apr 2003 14:40:59 +0200, uzytkownik "Forrum Power Company"
<forrum_at_wp.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
nastepuje:

>No niewiem, czy nie jest niczym złym. Ja NIGDY nie kręciłem, nie kręcę i nie
>zamierzam. Jeśli chcę mieć lepsze wyniki, po prostu kupuję lepszy procesor,
>i tyle.

Jak mozesz miec ta sama wydajnosc 3 razy taniej to....
Zawsze te zaoszczedzone pieniazki mozna przeznaczyc na cos innego...no
chyba ze ktos kasa sobie fajki przypala.....

Watpie czy np. moj Tberd 1700+@2600+ pracujacy na standardowym vcore
1,5V przy 32 stopniach meczy sie bardziej niz gdyby pracowal normalnie
jako 133x11 przy gorszym chlodzeniu.

--
_______ beerman_at_divx.com.pl ______  ___ _GG:235429___ICQ:37186302_