jedyny dysk wykrywa jako slave w trybie 32 gb

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 20:22:11 MET DST

Witam, zakupilem dzis nowy dysk 40 gb, barracuda 7200.2.
Poniewaz mam stara plyte glowna ustawilem go na 32 gb
(wiecej bios nie wykrywal wcale - zaraz sie zaczynam bawic
z dysk menagerem moze sie uda zeby widzial 40 gb)

Moj problem polega na tym, ze dysk ustawiony na zworce 32gb
widziany jest jako SLAVE ?
Dodam ze nie mam do tej tasmy podpietego innego dysku/napedu,
a ma to byc jedyny dysk w kompie

Mam sie tym nie przejmowac i olac sprawe, czy da sie cos z tym zrobic
by dysk byl widziany jako master ? W kazdym innym ustawieniu zworki bios go
nie wykrywa,
a nowego biosu tez sie nie da wgrac - bo po prostu go nie ma !

Pozdrwaiam i z gory dzieki za odpowiedz
Jakub