Re: Jak polepszyć obraz na tunerze AVerTV GO?

Autor: MovieJack (info_at_moviejack.net)
Data: Mon 28 Apr 2003 - 12:14:54 MET DST

Sprawdz na roznych ustawieniach kodowania U mnie jak ustawie kodowanie
"Polisz" ;-) to moge ogladac ze 3 programy jak ustawie "Germany" to
wszystko bylo ok do ok 1 m-c temu W tym czasie przyjechali spece od kablowki
zmienili cosik w kanalach i polowa programow mi szumi probowalem 130 utawien
(110 krajow + ogolne jakies) zajelo mi to pol dnia i dalej jest kaszan
Rozwiazaniem stalo sie kupno uszkodzonego Video na allegro za 30zł
(brakowalo glowicy i silniczka) podlaczylem przez S-Video i uzywam vidlaka
jako tuner TV obraz zyleta.
Pozdrawiam