Re: Ga-7vaxp

Autor: Trinity (trinity1_at_poczta.fm)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 10:10:16 MET DST

Użytkownik "Kot <Piotr K.>" <kot919_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich!!!
>

> Posiadam w/w płyte główną. No i mam problem z dźwiękiem. Ma
ona
> wbudowaną "dźwiękówę" z systemem 5.1. I tu jest problemik.
> W żadnym programiku (poza odtwarzaczem CD w WIN2000) nie graja wszystkie
> głośniczki. Tylko 2 przednie. Czy to problem sprzętu bo stery mam
naknowsze.
> Juz nie mówie o oglądaniu filmaczy z AC3.
>

> Pomóżcie. Bo nie wiem czy mam odwiedzić serwis??
>
> Do winampa udalo mi sie sciagnac rozszezenie na 4 głośniczki. Ale on daje
> ten sam sygnał na przód i na tył :(

> [...]

Mam ta plyte i wszystko pieknie smiga. Zaczynamy od poczatku. W trayu masz
taka ikonke czarno-zolta (cos od miksera). Wchodzisz w nia i ustawiasz sobie
odpowiednia konfiguracje (to zalezy jak masz podlaczone glosniki) - zreszta
tam sa schematyczne rysunki i wszycho jest jasne), potem wybierasz filtr
(chyba najlepiej typu Room), wciskasz apply i dziala jak trzeba. Jak cos to
zapraszam na priva - wyjasnie. (choc wlasnie jestem w pracy, a w domu bede
okolo 16).
pozdrawiam
Trinity