Przełączniki (monitora, drukarki, klawiatury i myszki)

Autor: bezrobotny (elwis2000_at_go2.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 09:15:40 MET DST

czołem!

wiadomo, mam kilka komputerów, ale jedną myszkę, jeden monitor i
jedną klawiaturę... chciałem kupić sobie przełącznik, ale mam pytanie.

jak takie komputery (spięte do jednej myszki i jednej klawiatury przez
przełącznik) zachowują się podczas przełączania?

czy można tak sobie przełączać gdy wszystkie komputery pracują?
czy przy przełączaniu nie będzie tak, że wszystkie komputery nagle
się zawieszą?

no i czy coś się nie spali przy przełączaniu przy włączonych wszystkich
komputerach)?

pozdr.