sygnaly biosu - pomocy

Autor: xmarcel (xmarcelx_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 20:48:25 MET DST

witam
"troche" pobawilem sie kompem no i na teraz mam taki oto efekt : przy
uruchamianiu slychac z bzyczka jeden dlugi i dwa krotkie dzwieki. jezeli we
flopie jest jakas dyskietka to kilka chwil ja czyta i potem cisza, jezeli
niema zadnej to jeszcze wydaje kilka dzwiekow i wylacza sie wentylator. czy
mial ktos taki przypadek?? co sie "sypnelo"??
TIA
pozdrawiam