MONITOR SAMSUNG 757MB SyncMaster

Autor: robert k (mr.gringo_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 20:24:35 MET DST

Prosze o pomoc!!! Mam scheissunga 757 MB który gdy jest "zimny", czyli po
dłuższym postoju przesuwa obraz w dół o jakieś 0,5 cm po czym po Ok 5
minutach czyli nagrzaniu się monitora ekran samoczynnie wraca do poprzednich
ustawień. Serwis twierdzi że to normalne zjawisko, jednak mi nie chce się w
to trochę wierzyć, wszędzie gdzie pytam nikt się z czymś takim nie spotkał.
czy ktoś miał kiedyś taki przypadek, czy jest to usterka? Będę wdzięczny za
info.......