Ważne pytanie...

Autor: aserzx (aserzx_at_simplusnet.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 15:07:15 MET

Ważne pytanie... (przynajmniej dla mnie...). Od kilku dni mam dwa kompy,
kupiłrm więc sieciówki, przerobioną skrętkę... w sumie wszystko podłączyłem,
ale w sumie to nic nie mogę zrobić... pracuję pod win98, ustawiłem
"udostępnianie", ale ono nie działa... Ustawiłem kompom dwa różne IP, no i
sprawdzam na pingu, wszystko OK. Proszę napiszcie jak trzeba to wszystko
poustawiać aby połączyć dwa kompy przez przerobioną skrętkę (o ile się nie
mylę to jest to "peer-to-peer". Proszę o indtrukcję dla debila... Jeżeli
nie ta grupa to przepraszam, ale nie znalazłem niczego ciekawszego...

aserzx
P.S. Skrętkę kupiłem w sklepie, czy może być ona przyczyną moich problemów
?(źle przerobiona?)
P.S.2. Jak możecie to napiszcie mi jak zrobić aby z jednego kompa miałbym
dostęp do dysku grugirgo... Opowiedzi najlepiej na priva...