Re: ZX i pamiec

Autor: zylko (zylko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 19:00:37 MET

> zastanawiam się czy upgrade biosu mógłby pomóc?
> Czy na płytach Intela można upgradeować bios?

Witam,

Najlepsz metoda. Miałem przypadek u klienta, że bios Phonix na płycie
INTELA, defacto ne kompie Optimusa, uruchamiała się koszmarnie długo.
Chipset dużo starsz VX, ale problem wydaje sie podobny. Wydaje mi sie, że
coś było skrewione w procedurach samotestujących/poweronselftest i z tego
powodu nie przechodzi dalej po podaniu kom o teście ram.
Moim zdaniem b. dobry kierunek
Pozdrawiam, Zylek no i oczywiście Wesołych Świąt, hehe