Re: ABIT KT7 i amd-xp dodatek222222222222

Autor: zd (no-mail_at_no-mail.com)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 11:42:31 MET

 mysle ze nie powinno byc problemow z asusem a7v

 tylko wedlug mnie powinienes ustawic plyte na "auto" po tym jak
przemalujesz
 L3 L4 L10 , poniewarz plyta jako sama w sobie powinna odczytac
 aktualna predkosc z CPU [ to juz bedzie inna predkosc ..7-14 x 100
=1400 ].

 innymi slowy, to cpu ma muwic asusowi jaka
 ma byc predkosc ,,, a nie asus procesorowi- jak to zazwyczaj jest przy
overclocku.

 Nastepnie mozesz lekko podkrecic "mhz" na plycie ale poprzez soft bios
w biosie.
 Ja bym juz w to sie nie bawil.

 autor tego pomyslu - wlasciciel abita kt7 ver < 1.3 stwierdzil ze aby
 wszystko dziala ok , musial 2 razy butowac system
 poprostu na poczatku abit musial sie "oswoic" z nowymi standartami.
 puzniej bylo juz wszystko normalnie.

 a7v ma tez opcje poprzez"switche" na ustawianie predkosci.
 ale nie jestem pewien czy to zadziala.

 dodatkowo co pamietam ,, mialem kiedys problemy z ta plyta ,, ale to
wynikalo
 z powodu pamieci. Pamiec NEC-a , i microna 128 sdram nie pracowaly
stabilnie.
 zmiany w ustawieniach na Pc-133 powodowaly zawieszenia.
 pamiec byla jednostronna.,,, dopiero zmiana na 256 meg ,, dwustronna
 rozwiazalo problem.