Re: Dziwne objawy po upgrade Biosu

Autor: pioro_at_2com.pl
Data: Tue 24 Dec 2002 - 10:38:04 MET

> Obstawiam, ze wgrales bios nie od tej plyty.
Niestety fakt..
> Na stronie FIC'a jest to dokladnie opisane.
Zgadza sie
> Kluczem jest zgodnosc biosu z ukladem kontrolera Winbond na plycie.
j.w.

Dzieki za rade, zastosowalem sie i... problem teraz tkwi w tym ze na stronie
Fic-a nie ma biosu ktory by pasowal do mojego chipsetu oraz winbonda :((( .
Na razie powroce do starego, a moj nowy procek pojdzie do szuflady, bo nie chce
wspolpracowac ze starym biosem.
A moze wiesz czy istnieje szansa znalezienia biosu poza strona producenta?
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam,
Roman