Re: Klopot z radeonem !!!!

Autor: Indiano (spiryt2_at_tlen.pl)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 00:03:39 MET

> No wiec sprawa jest taka. Podlaczam mojego radeona do TV (radeon z
laptopa)
> i film (divx lub DVD) ladnie idzie na pelnym ekranie. Ale gdy pojawiaja
sie
> napisy to tylko na ekranie komputera a na TV nie ! i tu jest zonk. Jak
> zrobic aby napisy pojawialy sie na ekranie TV ?? Postawie piwo każdemu kto
> mi pomorze :)) (tak na zachete) :))

Zainstaluj sobie pakiet divxG400, albo jeszcze lepiej filtry ffdshow (chyba
dobrze napisalem). Wtedy napisy pojawia sie na kazdym odtwarzaczu,
niezaleznie od tego czy jest to vplayer czy tez np. powerDvd.
Natomiast na przyszlosc polecam czytac grupe - bylo o tym najdalej 2 dni
temu oraz kopalnie wiedzy - archiwum na google.

pozdrawiam
 Radek