Re[2]: Ch³odzenie i wyciszanie - help

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 20:04:46 MET

Witaj Pawe³,

W Twoim li¶cie datowanym 17 grudnia 2002 (12:19:07) mo¿na przeczytaæ:
PP> Zapomnia³em: na zestaw z cpc masz rok gwarancji plus zapewnienie producenta,
PP> ¿e pokrywa koszty naprawy komputera, gdyby zosta³ zalany wod±. Czy ten
PP> wynalazek, wyrze¼biony w pocie czo³a w³asnorêcznie, te¿ ma jak±¶ gwarancjê?
Tak.. mam gwarancje, ze jesli uzyje dobrej wody destylowanej (pod
pojeciem dobra - wielokrotnie destylowana), to nawet po
zalaniu polowy komputera nic sie nie ma prawa spalic..

PP> Jeszcze jedno: w swoim czasie du¿o majsterkowa³em (jak mia³em na to czas) i
PP> jestem absolutnie pewien, ¿e pierwszy egzemplarz wykonanego w³asnorêcznie
PP> bloku wodnego bêdzie znacznie odbiega³ od oczekiwañ. Samo lutowanie blachy
PP> wymaga niema³ej wprawy, tam samo równe ciêcie i wiercenie otworów, do tego
PP> wszystko musi byæ absolutnie szczelne. Powiem tak, jak kto¶ nie ma wprawy,
PP> to gwarantujê mu ca³kowit±, stuprocentow± pora¿kê :)
A kto Ci kaze lutowac? Benek napisal tylko, ze za te same pieniadze
mozesz miec cos duzo lepszego - np. http://chw.siliconvalley.pl/
Takze bez wkladu wlasnego.

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl