niełatwe zadanie-problem sprzętowy!!!!!!!!!

Autor: anioł (marek_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 19:31:16 MET

uwaga, mam wyzwanie- mam 210 mb dysk twardy i chcę sobie z tego zrobić "kino
domowe". chcę zainstalować divixa, WIN95 (bo 98 ma zajmuje za dużo mb) oraz
direct X. Do tego stery do karty Ati Expert_at_Play. Procesor jest 500 mhz,
więc uciągnie filmy. Ale teraz problem - czy da się połączyć DIVX
5,02+Win95+Direct X 7? Czy Win 95 nie jest zbyt starym systemem żeby móc
zainstalować na nim Divxa i direct x 7? Na kompie chcę odpalać tylko filmy z
cd-ika i puszczać je na TV przez Tv-out. Do tego mi on potrzebny, a chciałem
wykorzystać starego twardziela. Jak sądzicie, da radę?
pozd
an.