Problem z instalacja win98

Autor: Maciej Szadowski (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 16:23:30 MET

Witam, mam problem z zainstalowaniem Windy98. Czysty dysk, zalozone i
sformatowane partycje, ustawiona aktywna partycja, e:\setup i ... wisi,
czarny ekran, reaguje tylko na twardy reset. Nie mam pojecia co jest nie
tak, XP instaluje sie bezproblemowo. Podejrzewam konflikt z jakims
urzadzeniem. Mam Athlona XP 1800+, plyta ECS K7S5A+LAN, dysk Seagate U6
40GB, 256 SDRAM, CDRW Liteon 401248. Pomocy, pierwszy raz sie z takim czyms
spotkalem, probowalem 4 roznych wersji win98.

szadowski_m_at_op.pl