Re: nagrywarka DVD...

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Mon 23 Dec 2002 - 03:28:49 MET

On Mon, 23 Dec 2002 02:34:52 +0100, "Heartshade__"
<heartshade_at_wp.(nospam)pl> wrote:

>Sluchajcie:
>Mam kolesia ktory 'musi' kupic nagrywarke DVD (chce zarabiac na przegrywaniu
>filmow z vhs,dvd,tv),
>czyli po prostu potrzebuje urzadzenia ktore zapisywac bedzie w formacie
>dostepnym przez wiekszosc
>stacjonarnych napedow DVD. I tu problem, mianowicie - jestem zielony w tej
>materii.
>Poczytalem troche o znanych standartach (DVD-R,DVD+R), ale kompletnie nic
>nie wiem.

DVD+R
albo nowy naped soniaka, ktory pisze obydwa standardy zaleznie od tego
jaki mu dysk wrzucisz.

>Ktory standart jest bardziej powszechny? Czy zakup takiego cuda jest wogole
>sensowny:
>http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=5181

o LG mam jak najgorsze zdanie. co mozna sie spodziewac po firmie,
produkujacej lodowki, pralki, tostery, nagle zaczela robic sprzet
komputerowy.

>Az wreszcie - czy jezeli koles kupi sobie taka nagrywarke to bez problemu
>przegra film z DVD?

nie kazdy. nie leb w leb<rs>

------
why do you smile?