Re: Jak usunąć program który zainstalował się przez internet?

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 20:08:36 MET

Ismail wrote:
> Witajcie.
> Mam problem. Siedziałem w internecie i okoazało się że zaistalował mi
> się program który uruchamia mi się zaraz po włączeniu komputera, a
> jego ikonka jest na dole z prawej strony. Jak próbuję go usunąć,
> wyświetla się komunikat, że brak dostępu. Pomóżcie proszę

no widzisz... sam sie zainstalowal tak... lamka i tyle (i na zla grupe
piszesz...)

ale sa swieta -> start -> uruchom -> msconfig (lub msinfo32 , msconfig32 nie
pamietam mam 2000) i tam odznacz nazwe tego programu, musisz dojsc co to za
obcy plik. Nie laz po stornach xxx wiecej i mysl czlowieku.

Jak masz xp / 2000 to znajdz na google.com program startup.cpl itp i
zaisntaluj i wlacz z panelu s.

nie ta grupa - tutaj sie mowi o sprzecie a nie o tym jak pozbyc sie programu
ktory sie "sam" zainstalowal.

--
@ _Pewne_ 50zl lub więcej? NOKIA 6310i taniej w PLUSIE i jeszcze bonus?