Re: Pomozcie, bo mnie szlag trafi! (abit kt7 i dzwiek)

Autor: Zbyszek Z (zbyniek_at_terramail.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 18:33:31 MET

Użytkownik "Gregry" <gregry_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
: Chodzi o plytke Abit kt7 i karte Sb live player 1024. W niektorych grach
: dzwiek jest "jakajacy", slowa powtarzaja sie i ogolnie trudno cokolwiek
: zrozumiec. Dzialo sie tak kiedys przy Alpha Centauri, ale nie
przeszkadzalo
: mi to. Teraz kupilem sobie na swieta Divine Divinity i... klapa, jest to
: samo. Na probe kupilem nawet karte dzwiekowa Minta za 50zl i jest tak
samo!
: Siedze przy komputerze juz drugi dzien i nie moge sobie poradzic.
: Przejrzalem strony o abicie na www.benchmark.pl , ale zadne wskazowki z
: tamtego serwisu nic nie daja.
:
: Co robic?
:
: Reszta sprzetu:
: Duron 600
: Tuner Avermedia
: 256RAM
: sieciowka Realtek
: GF 2MX MSI
:
: --
: ### Z pozdrowieniami,
: ### Grzegorz Szymanski
:

zainstalowales moze via4in1 albo intelowskie drivery od plyty glownej ?? to
jest bardzo wazne przy nowych plytach