Re: SiS K7S5A

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 14:15:05 MET

Użytkownik "mariusz" <> napisał :
> Mam taki mały, ale denerwujący problem z tą płytą
> w porze letniej było cacy i bez problemu a teraz jak się
> ochłodziło to czasami muszę kompa resetować kilka razy
> bo podczas testu potrafi się powiesić i nic się nie dzieje.
> I czasami jeszcze jak już wystartuje to grafika /Gf2 MX400/
> bez przyczyny chodzi w trybie 640x480 i 4-tero kolorowo
> mariusz
____________________________________

Myslisz ze Twoj problem ma powiazania z temperatura ? hmmmmmm ;)
Wyciagnij RAM i przeczysc styki szmatka (nie wata)zamoczona w spirytusie
Wyciagnij procka i wloz go ponownie
Sprawdz czy po wystartowaniu w Biosie masz prawidlowe napiecia (moze to byc
wina zasilacza a nie plyty)
Czy zmieniasz jakies ustawienia w BIOSie po restarcie (wylaczasz jakies
urzadzenia , zmieniasz taktowanie RAMu)?
Sprawdz czy przypadkiem BIOS nie resetuje CI sie po takim " zawieszeniu sie
"
TO ze WIN nie "znajduje " grafy po restarcie to moze byc sprawa przerwan
ktore ponownie sa przydzielane .(zobacz czy grafa nie dzieli jakiegos
przerwania z innym urzadzeniem)
Sciagnij program Memtest86 i przetestuj pamiec

I nie przejmuj sie takimi stwierdzeniami "o obraze SISa" _ ludzie sami
szukaja sobie "problemu "(t_harry)

jesli Bios Twojej plyty jest starszy niz z 09.2002 to sciagnij nowy ze
strony:
www.ecs.com.tw

Blesso