Wieszanie XP po dodaniu karty sieciowej

Autor: K.Wasielewski :: visane.com (k.w.a.sWYTNIJ_CO_TRZEBA_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 04:54:56 MET

witka

Mam problem - po dodaniu i zainstalowaniu
karty Realtek RTL8139, XP zaczal sie masakrycznie
wieszac - kilka razy dziennie (niebieski ekran, totalny pad,
badz samoistny reset).
Do karty podlaczona jest trzepakowa siec z internetem.
Probowalem zmnieniac ustawienie kart w slotach
(obok sieciowki mam rowniez Ati Rage Pro All in wonder,
Raida na plycie, IEEE1394 - karta, Sound Blaster Live! 5.1)
Wersja XP - angielska, jedna z pierwszych.
Udalo mi sie wcisnac sieciowke na przerwanie 10, jako
jedyne urzadzenie zen korzystajace, ale nadal sie wiesza...
Dodam, ze wczesniej przez rok system nie mial prawie wogole padow.
Co radzicie - zmienic karte, czy pogadac z adminem sieci?

best regards
Krzysztof Wasielewski