Re: Cena/wydajnosc na dzis

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 02:03:32 MET

>Standardem obecnie jest granie w 1024 i
> 1152 w 32bit,

_TY_ wymysliles ten standard??? :-) Ja gram w 800x600 (bo mam 15" monitor) i
tez 32 bit (chociaz przyznam sie szczerze, ze nie ma zbytnio wielkiej
roznicy pomiedzy 16 a 32 bit).

>a Twoja konfiguracja na to nie pozwala wiec uwagi, ze grasz
> spokojnie w Mohaa i Battlefield uwazam za zart.

Problem jest tylko w jednym: naprawde gram spokojnie w MOHAA i
Battlefield... To jakbym twierdzil, ze zarabiasz np. 50 tysiecy zl.
miesiecznie, ty bys mowol, ze nie, a ja i tak bym twierdzil, ze zarabiasz 50
tys. bo to jest minimum na dzisiaj i to jest zart, ze zarabiasz
(prawdopodobnie) ponizej 10 tys. (Od razu mowie, ze wartosci sa wymyslone i
nie maja zadnego odwzorowania na realnych placach/wartosciach
pieniadza/zarobkach jak rowniez nie odzwierciedlaja stosunku np. GFTi4200 w
stosunku do MX400 (tak jak np. 50 tys do 10 tys.... Mowie to, zeby dyskusja
nie zbaczala i nie bylo OT).

>GF4 MX440 nie jest minimum

Nigdzie nie pisalem o MX440. Caly szas mowie o MX400.

Zreszta kolega TB wyraznie powiedzial, ze na graniu NIE ZALEZY mu
najbardziej, wiec nie musi widziec czwartego spadajacego liscia po prawej od
trzeciego z lewej zakretu (bo akurat karta tej funkcji nie obsluzy) :-))),
lecz chce NAJTANIE moc od czasu do czasu pograc...