Re: Płyta ECS P4S5A z dźwiękiem na pokładzie - dziwne trzaski......

Autor: Arkady (arko1_at_nospam.tenbit.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 01:56:30 MET

Użytkownik "Mariusz G" <mariusz78_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> sprzęt:
> Płyta ECS P4S5A z LANem i dzwiekiem AC'97 na pokładzie
>
> Oprogramowanie
> Windows XP
>
> Problem:
> w trakcie odtwarzania muzyki bądź grania w gry w głosnikach słychać
> denerwujące trzaski, co ciekawe, jeśli oglądam film w divx to takich
> trzasków nie ma, podobnie jesli odtwarzam płytke CD w aplikacji
dostarczonej
> ze sprzętem to wszystko jest ok. natomiast jesli odtwarzam plytke w
> [...]
Oczywiście mówimy o odtwarzaniu CD-audio w WMP
Należy wyłączyć "cyfrowy odczyt audio" dla CD-Rom
(gdy regulacja volume w mikserze = WAVE),
(Mój komputer->Własciwości->Manager Urządzeń->CD-Rom->Właściwości)
i zacząć używać "po staremu" (analogowo) w mikserze regulująć CD Player.

Pozdrawiam
Wesołych Świąt dla Wszystkich
Arkady