Re: ***Tuning - Modeling Kompa***

Autor: Wojciech Pawelec (wojciech.pawelec_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 01:41:08 MET

Użytkownik "pawelcio" <phor1_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Można też przykleić "kropelką" kilka gałązek jodłowych i zawiesić bombki,
za
> 20zł mozna kupić zestaw choinkowych światełek.
> Dobrym pomysłem jest też postawienie na obudowie pieska lub tygryska
> kiwającego głową, (jak w samochodzie), ale żeby uzyskać dobry efekt,
należy
> poruszać trochę obudową (inaczej głowa ww zwierzaka nie chce się
> poruszać:(((
> PS. Jeżeli już mamy użyć farby, to można także pomalować ekran monitora,
> chociaż nie jest to zbyt powszechny sposób, gdyz może w pewnym stopniu
> [...]
Coz moge tylko powiedziec ze sie wykazales niesamowita "inteligencja" albo i
jej brakiem, bo to nie jest nawet zabawne, polecilbym ci jakas grupe
bardziej zwiazana z humorem moze tam cie docenia...
Jesli masz juz cos napisac to sie zastanow ze 3x albo i wiecej o ile nie
przeciazy ci to szarych komorek... bo jak narazie zrobiles z siebie poprostu
pajaca...

Nie Pozdrawiam