Re: Trzeszczący Live! 5.1 ..... pomocy!

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at_wywalto_pseinfo.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 23:58:18 MET

< tomek > wrote:

> Ja zrobiłem to u siebie... i wiesz co?
> System "odetchnął" ;) oczywiście po wywaleniu resztek
> po deinstalacji.

Znaczy przeszedłeś na kartę zintegrowaną ? Jak wywaliłeś wszystko od
Live'a z systemu? Ja na razie jadę na sterownikach XPkowych i.... o
dziwo - wszystko śmiga pięknie, zero cracklingu!!! Dopakowałem też nowe
VIA Hyperion 4in1 drivery.... łapię się wszystkiego dosłownie aby to
jakoś działało... na razie jest dobrze..

> Rozglądam się za inną kartą.
> Może coś z Phillipsa...?

Jest coś równie niezłego jak Live z obsługą EAX'a ?
Prawdę mówiąc w tym segmencie rynku się nie orientuję wcale :(

Pozdrawiam,
Tomek