Plextor

Autor: Jakub Rybak (rybak1_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 22:38:57 MET

Witam!
Jestem szczesliwym posiadaczem nagrywarki Plextor 4012A i mam pytanko.
    Czemu sluzy dokladnie opcja VariRec (oprocz tego, ze nagrywniu Audio;
chodzi mi o jakies techniczne wytlumaczenie) i jaka jest roznica w
ustawieniu w jitter miedzy -2, 0, a +2?
    I jeszcze jedno. Czy jesli stosuje te opcje, to czy warto kupowac CDR do
Audio? Czy moze CDR Audio to przereklamowany duperel rozniacy sie tylko i
wylacznie cena od innych? Czym sie rozni normalny CDR od wlasnie takiego?
    Za wszystkie odpowiedzi dziekuje.

Pozdrawiam
JR