Re: GeForce4 MX440 - problem z kompatybilnością w dół

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 21:29:08 MET

> Kupiłem sobie GeForce4 MX440 firmy PixelView
> rozdzielczości 1024x786 - np. Wolfenstein Return To... chodzi dobrze
> ale nie w tej rozdzielczości - po prostu się nie odpala

Też mam GF4 MX440 PixelView...Wolfenstein w 1024*768 chodzi bez
problemu -Win Me, stery dołączone z kartą . Od jakiegoś czasu mam XP'eka
więc sporo gier nie chodzi,jednak pod ME na tej karcie wszystko było OK.
Posprawdzaj też inne stery ;teraz pod XP mam detonatory 40.72 , do grania to
jednak polecam jakieś starsze (seria 20.xx)-większa wydajność.Ta karta jest
kompatybilna w dół.