Pomiar tem. procesora

Autor: Miki (mikpo_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 21:23:18 MET

Tak się zastanawiam - czy smarujecie pastą termistor mierzący
temp. procesora? Ja smaruję - pomiar powinien być dokładniejszy.
Ale mam jedną zagwozdkę - Athlon 1.8 "na luzie", obudowa
otwarta, nie schodzi mi poniżej 58-60 stopni. Próbowałem róznych
coolerów - różnice są kilkustopniowe - zwykle powyżej 60.
To dość wysoko w porównaniu do innych wyników....
Tylko czy te niższe pomiary były robione smarowanym termistorem?
Co o tym sądzicie?
Pozdrówka
Miki