Re: Liteon 52x

Autor: Andrzej (andych_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 13:19:20 MET

> Witam!
> Zakupiłem ów produkt i z niewiadomych mi przyczyn proces nagrywania nie
> odbywa się z taką prędkością jaką powinien.
> Płytę z danymi 600 MB dostałem w 8 minut.
> Czy jest to wina słabej konfig (k6 233, 64 RAM) ?
>
> I jeszcze jedno (nie wiem czy to dobry objaw) podczas nagrywania słychac
> rozpędzanie silniczka, w pewnym momencie jednak przestaje wirować.. to
> normalne ?
>
> Instalować VIA 4in 1 nie mam zam zamiaru (dysk mi po tym słychać w
> głośnikach, nero się zawiesza i inne cuda)...

Ja wczoraj zakupilem Liteona 48/24/48 wersja S.
Dzis dla testow wziolem plytke 48X i z obrazu plyty na dysku, nagralemo ja z
predkoscia 48X w 2min32sek, jak dla mnie super. Mam tylko problem z CDRW
sformatowanym, po nagraniu kilku katalogow w DVD widzi tylko pierwszy ktory
zostal nagrany, ale w Liteonie widac wszystko?
Andy