Re: czym diagnozować?

Autor: zylko (zylko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 01:03:52 MET

> Poskładałem kompa: Celeron 1,8 na jakiejś VIA (shuttle), 512 DDram
(333) -
> i wiesza sie gadzina na samym winampie lub na zipowaniu.
A wgrałeś wszystkie drivery do płyty? Spróbować nie zaszkodzi a pomóc może.
Jak nie to ja bym opstawiał pamięci. Sprawdz jakie w BIOS'ie masz ustawione
CL jak 2, to przy kościach 333 rzadko chodzi, potrzebne dobre kości.
Najczęściej 2,5 a zachowawczo możesz ustawić 3. Albo puść konfigurację
pamięci przez SPD.

Pozdrawim, Zylek