Re: [OT] dodatek rzecz o technice do "rzepy"

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 00:29:10 MET

Halo, in news:au069t$gof$1_at_news.supermedia.pl, MarKoz hat
geschrieben:

> chyba do worda

Wystarczy do Worda i do większości innych programów wykorzystywanych
przez początkującego użytkownika peceta.

> mowa o muzyce

Moim zdaniem zwrot jest więc poprawny.

> niby do czego?

Po to żeby wiedzieć ile urządzeń obsługuje USB;-)

> dsl ma stale ip tak samo jak sdi!!! a zreszta dynamiczne czy
> statyczne nie ma tu znaczenia

No dobrze. Tą informację możemy uznać za zbyt mało precyzyjną;-)

> ale tenz optimusa to jakis wazniak
> a ten z vobisa mowil ze ma doswiadczenie

Co nie oznacza że jeśli ktoś pracuje w Optimusie lub Vobisie to
świadczy to o jego niskim profesjonaliźmie.

P.S.
Jakby ktoś pytał to nie pracuje dla żadnej z tych firm;-)

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl