Niechcące "podkrecenie" AMD

Autor: Andrzej Walczak (awalczak_at_cafeinternet.ceti.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 23:44:03 MET

Kurna sobie narobiłem. Pomyliłem komputery, myśląc że mam do czynienia z AMD
1,6+ na płycie ECS, zmieniłem taktowanie w BIOSze 100MHz/100MHz (czasami
bios sam opadał mi do tych ustawień na prockach 1,6+ !!!) na 133MHz/133MHz i
........ komp ani drgnie. Zasilacz startuje i głucho wszędzie.
Potem zorientowałem się, że to komputer z procesorem AMD 1,1 MHz. Żadnego
napięcia nie ruszałem, przegrać się nie przegrzał bo ..... nie odpalił.
Jak dostać się do biosa i odhibernować procesor ? Bo chyba nie padł sobie?
Konfiguracja: ECS K7S5A, Athlon 1100, 128 DDR, bios fabryczny, nic nie
kręcone.

Pozdrawiam
Andrzej W.