Re: Jaki notbook do 4000 PLN?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 17:09:04 MET

Użytkownik "Paweł Paroń"...
[...]
> [...]
na
> chwilę ładowanie, i tak w kółko, w ciągu roku masz kompletnie zużytą
baterię
> li-ion, nadającą się do wyrzucenia (trzyma 5 minut, albo i krócej,
na koniec
> nagle kaput, zero napięcia, nie daje się w ogóle naładować). Tak
> przynajmniej było we wszystkich thinkpadach u mnie w firmie. Na
swoich
> stronach IBM zalecał wyjmować baterię, gdy komputer jest używany z
> zasilaczem. Ale wtedy traci się podtrzymanie zasilania w przypadku

Heh, coś mi się jeszcze skojarzyło :)
Nie była to czasem ta felerna seria ThinkPad'ów z wadliwymi bateriami,
gdzie cośtam się rozłączało w środku i w rezultacie podczas ładowania
poszczególne ogniwa dostawały nieodpowiedni prąd, co je bardzo
sprawnie załatwiało ??? Hę ??? :)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl