Re: AMD - wybor plyty

Autor: Jacek (jacmac_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 15:57:32 MET

>W twojej sytuacji szukaj plyty na VIA KT266A (to A jest wazne) -
>jak znajdziesz w odpowiedniej cenie to Suttle AK31.2 np. Innym
>rozwiazaniem jest szukanie plyty na AMD761 np. Gigabyte GA-7DXE

Ze smutkiem potwierdzam. Na drugim składanym przeze mnie kompie z
płytą K7S5Al (rev1) nie wszystko chce działać jak należy. Mam mocne
postanowienie zamienić płytę główną na inną. Moje obecne typy to:

AK32a Shuttle'a
GA7ZXE Gigabyte'a
KT7a Abit'a
EP8KHA+ Epox'a
SL7KAV Soltek'a

Niekoniecznie w tej kolejności. Każda ma coś za co można ją lubić i
jednocześnie coś co się niekoniecznie podoba.
Wybór należy do ciebie ;)

jacek